zagrebačka trilogija
Blog
ponedjeljak, kolovoz 27, 2007

Bio ja u gradu, kratko. Putem slušao stojedinicu parlament show, pa svako drugo pitanje vezano za ležeće policajce. Pa da se i ja ovdje priključim raspravi. Jebi ga, Banderas, kao eminentni prometni stručnjak, odnosno njegov stručni tim (sve diplomanti prometnog faksa od '91 naovamo) otkrili kako regulirat, da ne kažem umiriti promet u Zg. Bili oni tako jednom, u kolektivnoj posjeti prijateljskom gradu Langewurstgesehnbergu u isto tako prijateljskoj pokrajini Bavarskoj.Tom je prilikom, osobni vozač druga Bandića, sve ono kršni bosanac, nagazio pedalu službenog Audia kako bi gradonačelnik  bavarski precizno stigao na sastanak točno. Kako se gradska vijećnica nalazi 100-injak metara iza mjesne škole, tako gradonačelnik Herr Gerd Hochstein, naredio da iako je prometnica unutar zone 30 km/h, za svaku sigurnost, prije zebre postave poprijeko prometnice, hrapavu traku, malo ispupčenu, kako bi privukli pozornost eventualno rastrojenog vozača i tako ga podsjetili na nužan oprez prilikom prilaska pješačkom prijelazu koji koriste djeca. Jozo, dolazeći tako brzinom od oko 90 km/h (ipak je to VIP posjeta, jelte?) u očaju je spazio prepreku i poslijednjim očajničkim pritiskom na kočnicu, a sve to zahvaljujući naprednoj tehnologiji ABS, uspio zaustavit crni Audi prije zebre. Milan  je u tom trenutku prelistavao bilješke pripremljene za sastanak s Herr Gerdom (kako ga prijateljski oslovljava), pa nije primjetio nadolazeću opasnost. Čelom je, tako, udario u zadnji dio Jozinog sjedala i....doživio prosvjetljenje. 
-Šta(kaj) je je Jozo, kaj delaš majku ti ga stisnem?! 
- Jebi ga Mile, postavilo neku barikadu tu na put, jebalo im majkuuu.
-Kakvu barikadu, kaj to pričaš, opet si svoju šljivu pio.
-Nisam majke mi, evo ti ga, nu pazi!
Izašao tako drug Mile iz Audija, počeškao se po glavi, pogladio bradu, pa misli: Ovo bi mogli delati, samo malo veće, kubik betona puta šest maraka (update: nataša, pošto kubik?, ja nemam pojma...) podijeljeno s 10%, u,  jebote loooove.
I tako, po pvratku odlučio MIle stabilizrati promet u Zagrebu. Pa umalo prije svake zebre, semafora, kioska, klupice u parku postavio barikadu. Negdje su to barikade u obliku betonskog odreska jajeta, negdje plastične, a ponegdje i betonske krnje piramide, na specijalno opasnim mjestima, npr. gdje baba Mila, izbjegla iz  Krnjavca kod Glavinice, svakog drugog u mjesecu prelazi cestu kako bi podigla ono malo crkavice stoipedeset maraka penzije, tamo su i uzdužni odsječci pune gumene cijevi, iako se na odboru za promet razmatra i mogučnost uvođenja tzv. buzdovanskog tipa. To je onaj iz kojeg vire metalni šiljci. Početak proizvodnje financirao bi Vulkal, iako je na javnom natječaju bilo i boljih ponuda, kao npr, Michelin, Good Year, a Continteal nije ušao u uži izbor jer je na čelu njihove prodaje, kum Mirko iz Dokrojevaca kod Livna, pa da se eto ne provlači sumnja o nepotizmu. Iako je on zapravo kum od strica, al' zlu ne trebalo. Bandićeva stručna komisija, proučava i patent američke kompanije čija je referenca kompletno stabiliziranje prometa u Kabulu. Ako automobil i prođe dva levela raznih blokada (šiljci, lanci, protutenkovski ježevi i bodljikava žica), dočeka ga rafal iz automatske strojnice kalibra 12 mm.
E pa ti sad vozi majku ti tvoju....
Tako, šalu na stranu....ja predlažem da se na prometnice stave u pravilnim razmacima od 50 m betonski rizoli, kako pijani Žužić, ili onaj idiot iz Makarske ne bi ubijali djecu. Kako već nestašni jesu, oni će to i dalje činiti npr. helikopterima u niskom letu, ali bar mi papci bez love to nećemo moći.
Uz to, proizvodnja rizola(rubnjaka) bi se svakako utrostručila a time i provizija na ugradnju. Pa bi drug Mile mogao otkupiti stan od brata tako da ujedini svoj skromni penthaus.
Na mail sam dobio i dobru foru....
Veli Kineski test vida....
Ako ovo ne možete pročitati.....

pokušajte navući oči da budu kose kao u Kineza i pokušajte ponovo.

Inače, vidim u komentarima....Vratia se Idro! Dobra vijest za nas ovisnike o moru.....
lostways @ 14:13 |Komentiraj | Komentari: 16 | Prikaži komentare